3CX-Cloud-Tenesys-omnichannel

Skambučių centro sprendimai
Skambučiai / El. paštas / Chatas / SMS
Verslo komunikacijos
Integracija - API, Facebook, WhatsApp
SMS centras - SMS API
HelpDesk, Kanban
Analitinės ataskaitos

3CX Cloud - OmniChannel - Kontaktų centras

Telefonija, Skambučiai, Web čatas, Vaizdo konferencijos, SMS, El. paštas, Whatsapp, Viber, Facebook, Soc. tinklai, Helpdesk, Verslo duomenų analitika

Viskas viename

Jūsų darbuotojai gali produktyviai dirbti iš bet kurios vietos, valdyti skambučius ar ineternetinius pokalbius naudodami įmonės programėles savo išmaniuosiuose telefonuose
Vesti nuotolinius verslo susitikimus per interneto konferencijas nereikalaujant programų
Aptarnauti klientų užklausas per tiesioginį pokalbį svetainėje.
3CX-Cloud-Tenesys-omnichannel

Telefonas ar Web naršyklė - Windows, Mac, Linux, Android

Telefonas naršyklėje - Webphone

Naudodami 3CX naršyklės telefoną su Chrome ir Edge programą galite skambinti ir priimti skambučius su 3CX (pop-out) naršyklės papildinių ir nereikia nauduoti visą laika atidrytą naršyklę. Be to, jis veikia kaip visiškai veikiantis internetinis telefonas, turintis „Spustelėkite, norėdami skambinti” (Cklik to Call) funkciją, kad galėtumėte lengvai inicijuoti skambučius iš internetiniuose puslapiuose esančių numerių ar CRM.

3cx web client

Skambučiai - Vaizdo konferencijos -Web chat

Su 3CX jie gali tai padaryti ir dar daugiau. Pasirinkimo laisvė nesibaigia tuo, kad naudodamiesi 3CX galite pasirinkti diegti Windows ar Linux savo asmeninėse serveriuose arba pasirinkti 3CX Cloud. Nepriklausomai nuo jūsų pasirinkimo, jums garantuojamas nauduojimas be rūpesčių.

 Gaukite 3CX nemokamai vieneriems metams!

Meeting via video conferencing app

Vaizdo konferencijos - be papildomų išlaidų

Vaizdo konferencijos be programėlės
Pristatymo ir nuotolinės pagalbos priemonės.
Dalijimasis dokumentais, pokalbiai ir apklausos.
Neribotam naudotojų skaičiui.

 

Click2Call iš CRM ir svetainių

3CX Cloud click 2 Call

Valdykite savo skambučius su 3CX valdymo panėlę

3CX darbalaukio ir internetinio telefono programose yra galinga skirstomojo skydelio funkcija kurią galima pritaikyti taip kaip norite realiuoju laiku, peržiūrėti ir valdyti telefono skambučius.

Live Chat / Tiesioginis pokalbis / Bendravimas

Padidinkite konversijas svetainėje

Detali skambučių ataskaita

Realaus laiko ataskaitos

Skambučių statistika

Skambučių registras

Skambučių ataskaitos (KPI, AHT, ACW, CSAT, FCR, Efficiency, % )

SMS centras - Web, API

HelpDesk / El. laiškai - Užklausų valdymas

Užklausų valdymas

Kanban

Valdykite praleistus skambučius. 
Matykite tik neaptarnautus skambučius. 

Json / Https užklausos 
Skambučių valdymas, pokalbių įvykių informacija, automatinis pokalbių įrašų gavimas.

Automatinės kokybės  įvertinimo apklausos po skambučio SMS / Skambučiai

  • Apklausos SMS
  • Apklausos Skambučiai

Pasitiki 600 000 klientų visame pasaulyje