3CX Cloud - OmniChannel - Kontaktų centras
Telefonija, Skambučiai, Web čatas, Vaizdo konferencijos, SMS, El. paštas, Whatsapp, Viber, Facebook, Soc. tinklai, Helpdesk, Verslo duomenų analitika
Viskas viename
Jūsų darbuotojai gali produktyviai dirbti iš bet kurios vietos, valdyti skambučius ar ineternetinius pokalbius naudodami įmonės programėles savo išmaniuosiuose telefonuose
Vesti nuotolinius verslo susitikimus per interneto konferencijas nereikalaujant programų
Aptarnauti klientų užklausas per tiesioginį pokalbį svetainėje.
Vesti nuotolinius verslo susitikimus per interneto konferencijas nereikalaujant programų
Aptarnauti klientų užklausas per tiesioginį pokalbį svetainėje.
Telefonas ar Web naršyklė - Windows, Mac, Linux, Android
- Web Klientas - Chrome, Edge, Firefox
- Kolegų būsenos - Laisvas, Užimtas, pertrauka
- Inicijuokite skambučius iš CRM
- Skambučių įvykių perdavimas į CRM
- Bendravimas - Chat, SMS
- Skambučio peradresavimas - Blind, Attended transfer
Telefonas naršyklėje - Webphone
Naudodami 3CX naršyklės telefoną su Chrome ir Edge programą galite skambinti ir priimti skambučius su 3CX (pop-out) naršyklės papildinių ir nereikia nauduoti visą laika atidrytą naršyklę. Be to, jis veikia kaip visiškai veikiantis internetinis telefonas, turintis „Spustelėkite, norėdami skambinti” (Cklik to Call) funkciją, kad galėtumėte lengvai inicijuoti skambučius iš internetiniuose puslapiuose esančių numerių ar CRM.
- Vartotojai gali dirbti efektyviau atlaisvindami ekrano vietą
- Patikrinkite kolegų būseną ir inicijuokite skambučius
- Spustelėkite jei norite skambinti iš tinklalapio ar CRM
- Įeinančio skambučio numerį galima užregistruoti su skambučių istoriją
Skambučiai - Vaizdo konferencijos -Web chat
Su 3CX jie gali tai padaryti ir dar daugiau. Pasirinkimo laisvė nesibaigia tuo, kad naudodamiesi 3CX galite pasirinkti diegti Windows ar Linux savo asmeninėse serveriuose arba pasirinkti 3CX Cloud. Nepriklausomai nuo jūsų pasirinkimo, jums garantuojamas nauduojimas be rūpesčių.
Gaukite 3CX nemokamai vieneriems metams!
- Lengva valdyti nuotoliniam darbui
- Pokalbių programėles / Vaizdo konferencijos
- Bendraukite per Interneto svetainės realaus laiko pokalbius (Live Web Chat)
- Naudokite darbo telefoną bet kurioje vietoje naudodami išmaniojo telefono programą
Vaizdo konferencijos - be papildomų išlaidų
Vaizdo konferencijos be programėlės
Pristatymo ir nuotolinės pagalbos priemonės.
Dalijimasis dokumentais, pokalbiai ir apklausos.
Neribotam naudotojų skaičiui.
- Nuotolinis valdymas ir ekrano bendrinimas
- Susitikimo ataskaitos organizatoriui siunčiamos kiekvieno susitikimo pabaigoje
- Įkelkite PDF ir dalinkitės dokumentais
- Lengva naudoti apklausos įrankį atsiliepimams
Click2Call iš CRM ir svetainių
- Pradėkite skambučius vienu paspaudimu tiesiai iš savo CRM arba tinklalapio
- Identifikuoja numerius žiniatinklyje / CRM, suformatuotus tel: arba callto:
- Nereikia perjunginėti programų ar palikti pageidaujamos darbo vietos
- Spustelėkite kontaktą - nereikia rinkti rankiniu būdu ar kopijuoti / įklijuoti
- Taupykite laiką - automatizuokite varginančią kelių skambučių inicijavimo užduotį
- Papildoma Integracija
Valdykite savo skambučius su 3CX valdymo panėlę
3CX darbalaukio ir internetinio telefono programose yra galinga skirstomojo skydelio funkcija kurią galima pritaikyti taip kaip norite realiuoju laiku, peržiūrėti ir valdyti telefono skambučius.
- Pertemk ir numesk, kad peradresuoti skambutį (Drag and drop)
- Idealiai tinka skambučių centrams - apima CRM integravimą, „Wallboard - Darbastolis“ ir kt.
- Akimirksniu pamatykite savo kolegų būseną
- Registratoriaus vaizdas leidžia lengvai valdyti gaunamus skambučius
Live Chat / Tiesioginis pokalbis / Bendravimas
Padidinkite konversijas svetainėje
- Konvertuokite lankytojus į potencialius klientus ir išpardavimus.
- Aptarnaukite pokalbius, skambučius ar vaizdo įrašus.
- Pagerinkite klientų aptarnavimą
- Viena lengva sąsaja visiems
Detali skambučių ataskaita
Realaus laiko ataskaitos
Skambučių statistika
Skambučių registras
Skambučių ataskaitos (KPI, AHT, ACW, CSAT, FCR, Efficiency, % )
- Dėtalios ataskaitos
- Skambučių kiekis/dieną/savaitę/mėnesį
- List Skambučių dienos diagrama valandomis (vidutiniškai per savaitę/mėnesį)
- Praleistų sk. dalis, %
- Perskambintų dalis nuo praleistų, %
- List Vidutinė pokalbio trukmė (AHT)
- VISO pokalbių trukmė
- Vidutinis pokalbių sk. per darbuotoją / per dieną
- First call resollution (FCR)
- Kitos ataskaitos
SMS centras - Web, API
- SMS siuntimas iš naršyklės
- SMS siuntimas vienam ar grupėi
- SMS siuntimas ir gavimas per API
- SMS pristatymo ataskaita
- Automatinis SMS po praleisto skambučio
- SMS Apklausos
- SMS Automatiniai priminimai
- Ataskaitos
- Integracija su įvariomis sistemomis
HelpDesk / El. laiškai - Užklausų valdymas
Užklausų valdymas
- Užklausų valdymas
- Statusai
- Kanban
- Ataskaitos
Json / Https užklausos
Skambučių valdymas, pokalbių įvykių informacija, automatinis pokalbių įrašų gavimas.
Automatinės kokybės įvertinimo apklausos po skambučio SMS / Skambučiai
- Apklausos SMS
- Apklausos Skambučiai
- 3CX cloud integracija pagal kliento poreikį
- Telefonine sistema debesyse: Google, Amazon, Azure
- Valdyk ir keisk nustatymus, automatinės ataskaitos
- Vieninga komuinikacijos sistema: Darbuotojų statusas, web čatas, Skambučių valdymas