SMS po praleisto skambučio

SMS žinutė apie praleistus skambučius yra puiki strategija, ypač verslo aplinkoje

SMS po praleisto skambučio

SMS po praleisto skambučio klientui

Tokia paslauga gali padėti:

  • Pasitikėjimo didinimas: Klientas jausis svarbus, nes gauna asmeninį pranešimą su pažadu, kad jo skambutis neliks nepastebėtas.
  • Efektyvesnė komunikacija: Klientai supranta, kad jie nebus pamiršti, net jei negalėjote atsiliepti iš karto.
  • Didesni pardavimai: Promptus ryšys gali greičiau išspręsti klientų poreikius ir skatinti veiksmą (pvz., užsakymą ar paslaugą).

Pavyzdžiui, SMS tekstas galėtų būti:
„Sveiki, Jūsų skambutis buvo praleistas. Atsiprašome už nepatogumus. Susisieksime su Jumis artimiausiu metu. Jei reikia skubios pagalbos, prašome skambinti [telefono numeris].“

Privalumai verslui:

  • Sukuriamas profesionalus įspūdis.
  • Optimizuojamas pardavimo procesas.

Išbandyk 3CXCloud.LT nemokamai