Integruokite savo telefoninę sistemą ir CRM / ERP su 3CX Cloud

Su 3CX galite integruoti savo CRM, ERP ir apskaitos sistemą į savo PBX ir galėsite vienu skambučiu pradėti skambučius. Įeinantys skambučiai automatiškai susiejami su klientų įrašu, kuris pasirodo ekrane, o visi skambučiai registruojami CRM pakete.

Be to, naudodamiesi šiuo visų kanalų kontaktų centro sprendimu, jūsų agentai gali lengvai sekti klientų sąveiką iš bet kurio kanalo, užtikrindami, kad įrašai visada būtų atnaujinami, norint realiuoju laiku pasiekti kontaktinę informaciją ir informaciją. Integruokite 3CX PRO su „MS Exchange“, „Salesforce“, „Microsoft Dynamics“, „Microsoft Outlook“, „Office 365“, „Zendesk“ ir dar daugiau! Jei jūsų CRM programinė įranga nėra įtraukta į mūsų programų sąrašą, galite lengvai ją integruoti patys.

Prijunkite savo CRM / ERP

Prie savo PBX serverio galite prijungti bet kurią iš šių CRM sistemų. Ką tai reiškia? CRM ir PBX gali integruoti administratorius; nė vienam vartotojui nereikia jokių papildinių ar rankinės konfigūracijos. Kaip tu gali tai padaryti? Tai lengva. Tiesiog perskaitykite žemiau pateiktus vadovus:

 

Microsoft Office 365

Microsoft Outlook (Plugin)

MongoDB

MS Exchange (Plugin)

MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL

Nutshell

Salesforce

Vtiger

Zendesk

Zoho

 

3CX Cloud integracija - REST API

  • Skambučiai

  • Išeinančių skambučių inicijavimas

  • Įeinančius skambučių įvykių perdavimas 

  •  Išeinančių skambučių įvykių perdavimas 

  •  SMS siuntimas

  •  SMS gavimas

  • Skambučių valdymo elementų komandos

  • Aktyvių skambučių informacija 

  • Agentų informacija 

  • Skambučių valdymas

  • GPS, Skambučiai su pranešimais pagal koordinates

  • Automatiniai priminimai

  • Automatiniai skambučiai pagal jūsų algoritmus