Vieninga komunikacijos sistema - Kontaktų centras

Vieninga komunikacijos sistema „Unified Communications“ (UC) reiškia telefono sistemą kuri integruoja ir sujungia įvairius komunikacijos kanalus.

  • Vartotojai gali dalytis visais duomenimis ir prieiti prie jų iš vienos centralizuotos vietos, bendradarbiauti realiuoju laiku ir surengti vaizdo ir balso konferencijas su keliais žmonėmis.
  •  Nesvarbu kokia didelė ar maža yra jūsų įmonė, tinkamas Vieningos komunikacijos sistema „Unified Communications“ sprendimas gali pakelti jūsų verslo komunikaciją į kitą lygį, padėdamas pagerinti bendravimą, padidinti produktyvumą, padidinti mobilumą ir pagerinti vartotojo patirtį.

Paprastas, prieinamas ir lankstus 3CX vieningos komunikacijos sistemos komplektacijoje yra integruoti bendravimo įrankiai. Pasirinkę dedikuotą serverį ar debesų pagrindu sukurta vieninga komunikacija – Viskas vienoje patogioje platformoje.

Multikanalis klientų aptarnavimas 3CX-Tenesys Kontaktų centras - Omnichannel

3CX Vieninga komunikacijos sistema sujungia telefono skambučius, vaizdo konferencijas, SMS, el. paštą, tiesioginius pokalbius internetu (Web chat) ir kita.

Peržiūrėkite savo kolegų būseną

Galimybė peržiūrėti kitų kolegų būseną yra puikus laiko taupymas, išvengiant nereikalingo skambučių peradresavimo artodėl valdyti ir dirbti su nuotoliniais darbuotojais lengviau nei bet kada. Norite užbaigti projektą ramiai? Tinkinkite savo būseną ir išvenkite jokių erzinančių trikdžių.

Pristatykite faksus ir balso pašto pranešimus į el. paštą

Gaunamos faksogramos konvertuojamos į PDF ir persiunčiamos vartotojams el. paštu, nereikalaujant jokios fakso serverio programinės įrangos. Taip pat balso pašto pranešimai konvertuojami į garso failus ir persiunčiami el. paštu.

Pokalbis intentetu – Web Live Chat

Leiskite darbuotojams bendrauti kartu per tekstinius pranešimus. 

3CX vartotojai gali siųsti ir gauti tekstinius pranešimus naudodamiesi per  naršyklę, Windows, iOS ir Android rogramomas.
Dirbti bet kur – tikras vieningas ryšių sprendimas!