Klientų aptarnavimas garantuojamas naudojant skambučių centro programinę įrangą

Skambučių centro programinė įranga leidžia komandos nariams dirbti iš įvairių vietų. Naudodamiesi daugiakanaliu kontaktų centro sprendimu, įmonės gali parduoti, pasiūlyti aptarnavimą, išspręsti problemas ir užmegzti santykius su klientais.

Naudodamiesi „3CX Live Chat & Talk“ papildiniu, jūsų kontaktų centro agentai gali realiuoju laiku bendrauti vaizdu, skambinti ar susirašinėtis su jūsų svetainės lankytojais. Optimizuokite savo darbuotojų produktyvumą! Naudodamiesi 3CX, jūsų darbuotojai gali dirbti efektyviau, stebėti jų progresą ir palaikyti naudingą klientų sąveiką.

Nekada nepraleisite skambučių – Išplėstinės kontaktų centro ataskaitos

Įrodyta, kad tradicinės  telefonų stotelės su skambučių centro funkcijomis yra arba per brangios arba sudėtingai administruojamos. 3CX išsprendžia šią problemą skambučių centro sprendimu. Paprastas, intuityvus skambučių centro valdymas suteikia informaciją reikalingą skambučių eilėms stebėti realiuoju laiku užtikrinant, kad neprarastų nei vieno įeinančio skambučio.

Išplėstinės darbo eilių strategijos ir realaus laiko statistikos ir ataskaitos realiu laiku

3CXCloud kontaktų centro programinė įranga užtikrina, kad klientams teikiate kokybiškas paslaugas ir kad jūsų agentai visada pasiekia savo tikslus. Patikrinkite vidutinį ir ilgiausią laukimo laiką bei mažiausiai pokalbių laiką, kad užtikrintumėte jog nwi vienas klientas nepaliks jūsų skambučių centro nepatenkintas.

"Superior" Skambučių centro funkcijos

3CX suteikia jums visas priemones kurių reikia norint peržiūrėti darbuotojų našumo rodiklius.
Atsakyti skаmbučiai, praleisti skambučiai, vidurkiai pagal skirtingus rodyklius ir dar daugiau. 
Galėsite užtikrinti, kad jūsų skambučių / kontaktų centras bet kuriuo metu veiktų sklandžiai.

CRM / ERP Integracija

Pagerinkite klientų aptarnavimą naudodamiesi visiškai vieningu kontaktų centro sprendimu. 3CX leidžia darbuotojams dirbti efektyviau supaprastinant bendravimą ir siūlo paprastą integraciją su įvairiomis CRM, ERP ir apskaitos sistemomis.