Kliento informacija skambučio metu

Išmanus sprendimas, kuris leidžia realiu laiku matyti visą svarbiausią informaciją apie klientą skambučio metu. Sistemoje pateikiama:
  • Ankstesnių skambučių istorija ir komentarai.
  • Kliento kontaktiniai duomenys.
  • Ankstesni užsakymai ar užklausos.
  • Specialūs pažymėjimai ar klientų segmentai.
Ši funkcija padeda greičiau ir efektyviau spręsti kliento problemas, suteikiant individualizuotą aptarnavimą ir gerinant bendrą kliento patirtį.

Skambučio komentavimas

Patogi sistema, leidžianti po kiekvieno skambučio pridėti komentarus. Ši funkcija padeda užfiksuoti svarbiausią informaciją apie pokalbį, užtikrinant sklandų darbą komandose ir greitą prieigą prie reikalingos informacijos ateityje.

Skambučio temos žymėjimas

Efektyvus įrankis, leidžiantis priskirti skambučiams temas ar kategorijas. Tai suteikia galimybę lengviau analizuoti klientų poreikius, identifikuoti dažniausiai pasitaikančius klausimus ir optimizuoti procesus.

El. laiškų aptarnavimas

Integruota sistema, kuri leidžia greitai ir paprastai valdyti klientų užklausas el. paštu. Automatizuoti sprendimai, tokie kaip atsakymų šablonai ar prioritetų nustatymas, užtikrina greitesnį aptarnavimą ir kokybės kontrolę.

SMS klientams

Galimybė siųsti automatinius ar individualius pranešimus klientams tiesiai į jų telefonus. Ši funkcija puikiai tinka priminimams apie paslaugas, akcijas ar susitikimus. Viskas paprasta ir greita.

Detalios ataskaitos

Analitikos įrankiai, kurie pateikia detalias įžvalgas apie skambučių, el. laiškų ir SMS veiklą. Ataskaitos padeda sekti veiklos rodiklius, įvertinti komandos efektyvumą ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus.
helpdesk

HelpDesk – Klientų užklausų valdymas

Žymės & Statusai

Send Call Comment to Helpdesk

Skambučio komentaras į Helpdeską

Skambučio metu galima išsiųsti skambučio komentarą tiesiai į Helpdesk registruojant naują bilietą

Statistika

Calls statistics